Перейти к публикации
kiev.com.ua ★
ВНИМАНИЕ! С 15 АПРЕЛЯ 2020 НА ПОРТАЛЕ НЕ БУДУТ ДОСТУПНЫ ВСЕ ФОРМАТЫ ПЛАТНОЙ РЕКЛАМЫ.
Дама без сережок

Google карти, створення власних карт

Рекомендованные сообщения

Намагаюсь розібратися. Проблема з експортом/імпортом kml файлів. Не все виходить Я не програміст. Потрібні знавці і роз'яснення зрозумілою мовою. В інеті мало інформації по цьому питанню..

Створені карти з мітками. До міток були додані фотографії (url ссилки). Експортую карту в kml файли. Вони чомусь створюються з розміром в 1 кб. Далі з іншого аккаунту заходжу в гугл карти, імпортую створений kml файл, а мені видає напис "Сетевая ссылка, приведенная в KML-файле, недоступна либо имеет несовместимый формат".

В чому може бути проблема?

Проблема з картою, яка була надіслана в kml форматі і імортована, потім редагована (додані нові мітки нестандартні з фотками).

А коли створюю карту з нуля, то все нормально експортується та імпортується.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
energoone.com.ua

Методом багатьох спроб і помилок дійшла висновку, що карта не зберігається так як треба через використання нестандартних міток (загружені з інету). Але чому? Якщо гугл надав таку можливість (загружати нестандартні мітки), то має ж бути можливість зберегти карту в kml з ними.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Лена, в таком случае есть смысл писать в сапорт гугла

 

Але ж я можу помилятися. Може є спосіб як зберігати все це в потрібному форматі - я просто його не знаю:заст:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Але ж я можу помилятися. Може є спосіб як зберігати все це в потрібному форматі - я просто його не знаю:заст:

 

спроси ещё на хф, там больше народа бегает

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Мене там нема. Боюсь, що мало хто мені підкаже:(

 

зато хоть потроллят по взрослому:] спросить ?:заст:

Поделиться сообщением